2012 m. balandžio 9 d., pirmadienis

Velykinis koncertas


Taigi, maisto po Velykų dar daug ir daug, tad vėl sugebėjau persivalgyt, nors viskas taaaip skanu, mmm.. Po pietukų nusprendžiau prasikratyti ir nulėkt su Sandra į Lino Adomaičio koncertą Laisvės alėjoje. Jis buvo be galo smagus, Linas dainavo su Monika ir Akmėja. :) Taip prisišėliojom, prisidainavom. Tyrinėjom vaikų pieštus margučius, žaidėm žaidimus :) O Linas, kaip visad man sakė ir kaip aš spėju visuur sudalyvaut :D Juk aš be renginių negaliu! Nuotaikinga buvo popietė :) Pirmosios nuotraukos iš internetinės erdvės, vėl pagauta :D Kitos mano darytos :)

Man dainuoja ir vėliavuką duoda :)
Apžiūrinėjam kiaušinukus:)





Monika

Su Monika:)
Linu:)
Sandra su Linu:)
Su Monika, Linu ir Akmėja:)



Dovanėlė Velykų proga nuo draugės:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą