2012 m. balandžio 15 d., sekmadienis

Sekmadienis:)

Oi, kaip aš pasiilgau Lietuvos balso! Juk aklosios perklausos, kuriose buvau 5/8 baigėsi Sausio vidury, po to buvo dvikovos Panevėžy,o dabar jau Balandis..Gavusi nemokamų bilietų į Lietuvos balso finalinius koncertus, ėmiau Gintarę kartu ir nulėkėm į Utenos pramogų areną. Buvo antrasis Finalinių kovų koncertas, pirmajam gaila neteko apsilankyti, nes buvo Velykos ir reikėjo likt su šeima :) Taigi, šio tikrai nenorėjau praleisti. Keista, bet prie durų niekas net netikrino bilietų :)) Mūsų vietos buvo šone ir pačioj aukščiausioj eilėj, matėsi tikrai gerai, bet kadangi vip'inėse vietose mažai "žvaigždučių" atėjo, kvietė mus iš viršaus ateit į vip'us. :)) Taigi, sėdėjom prie pat scenos, trečioj eilėj :D Šalia sėdėjo įvairaus plauko "žvaigždukai" aktoriai, dainininkai ir kiti. Truputi pabendravom su Agne Jagelavičiūtė :) Šiaip, pats renginukas man patiko, turiu jau keletą savų favoritų, vienas jų, tai Mantvydas, kuris dainavo svečiais Fools Garden , patiko :)) 

O Pačioj video pradžioj rodo Rūtelę (Muzikos akademijoj dalyvavo) ir mane iš šono! :DD Ir daugiau yra vietų kur mane, mano draugę rodė, tas operatorius mus mėgo :D Labai iš tiesų įspūdingai atrodė scena, dekoracijos,kameros, kurios skraidžioja ir pan. Žmonių šį kart nebuvo labai daug :) Sakiau, ten eit jau vien dėl reklaminių pertraukėlių verta, nes jas veda Šarūnas Kirdeikis, žaidžiam, gaunam dovanų :D Laabai smagiai viskas. Didžiausią įspūdį paliko Fool's Garden vaikinukai.. o pasirodo, kad aš jų dainas esu girdėjus ir net dainavau kartu, o niekad nežinojau, kad tai jie jas atlieka. Po filmavimo Fool's Garden dar atliko keletą dainų:) Vėl metu video, draugė įkėlus, pabaigoj ir mano veidelis matosi :D Šiaip, siūlau nulėkt į Lietuvos balso koncertą, kas nori smagiai praleisti sekmadienio vakarą :)

O čia radau nuotraukytę internete:) Užpaparacino :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą