2012 m. spalio 14 d., sekmadienis

Filmų vakaras

Nuostabus buvo vakaras bei naktis. Nors akytes skauda, bet džiaugiuosi praleistomis akimirkomis! Su Sandrute, po gimtadienio visą savaitėlę planavom šį vakarą. Norėjom pasikviest kelis draugus, draugės ir linksmai pasibūti. Susirinkusios pas Sandrą mergaitės (aš, Sandra, Vika, Aistė) kepėm varškės spurgas, oi linksmai mes kepėm, dar ir telefoniuką Sandros atiminėjom, rašinėjom jos pūkučiui, kad visgi atlėktų, nes dėl neaiškių priežasčių neatlėkė :/ O man patinkantis žmogeliukas atėjo! (smirk) Taigi, vakaras buvo smagus, žiūrėjom filmus: Trys metrai virš dangaus (milijonas komentarų ir tyčiojimųsi iš filmo, ot mielieji žiūrėtojai :DD ), Tedis (prisijuokėm , labai patiko, juk meškis atgijoo! :DD meškių manė aš :D ), kitas filmas buvo "Klausyk savo širdies", keista, bet gana ramiai pažiūrėjom filmą. Paskutinį filmą "Monstrų biuras" tai žiūrėjom tik mes su Danielium, nes panos užmigo :DD Bet labai smagiai susižiūrėjo filmas. Katūūkas. Boo. Mielaai. Ir šiaip, apsikabinus filmus žiūrėt, smagu. Tarpe tarp filmų gėrėm arbatos, valgėm spurgas, pagalvių karą su Danielium darėm, žaidėm Double, geras labai reakcijos žaidimas, gal tik kartą pralaimėjau ir dažniausiai pirma buvau :D Dar klausėm muzikos iš mano mp3, ten kokių 3 metų senumo dainos, bet smagiai pasiklausėm. Tiesa, nukentėjau nuo šunio Sandros, įkando man padaras :x Ėjom miegot gal ~5, užmigom neaišku kada. Rytas po trumpučio, bet puikaus miego nuostabus, gera atsibust glėby patinkančio žmogučio. (blush)
O čia mūms su juo dainikę Sandrutė rado, xi, bet atitinka!:) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą