2013 m. kovo 18 d., pirmadienis

Chorų karai 2013. Rybakas Rybakas Rybaaaakas!


Sveiki, emocijoms dar neatvėsus, skaudančiomis kojomis nuo batų su kulniukais, galiu pasakyt, kad vakaras Chorų karuose buvo super! Nepaisant to, kad šiandien kokie trys autobusai išvis neatvažiavo nei anksčiau, nei savu laiku, nei vėliau..Bet iki LRT studijos kažkokiu būdu visgi nusigabenau. Susitikom su Gintare, nukeliavom iki studijos, mūsų vardai buvo Rybako gerbėjų sąraše. Po paskutinio karto studija pasirodė kažkokiu būdu praplatėjus, na gal erdviau atrodė, kitaip išdėliota komisijos vieta, chorams daugiau vietos, na ,taip pasirodė :) Sėdėjom labaaai puikiose vietose, trečioj eilėj , per patį viduriuką. Va, kodėl mums patinka ateiti anksti. Prieš filmavimą dar susitikom su mano draugu iš Kauno Studentiškojo choro, pasilabinom, gavom net Kauno atributikos :D

Koncertas prasidėjo nuo Alexander Rybak ir Ingos Jankauskaitės dainos, poto Šapro maištu, kodėl Rybakas veda laidą, nuvijo jį būt komisijoj. Alexander Rybak dainavo savo eurovizinę dainą "Fairytale". Jis tooks šaunus! Ir taip mielai kalba lietuviškai! 

Chorai renkasi į studiją:)
Kaunietukai:)
Iš chorų pirmiausiai pasirodė benamiai, na.. nežinau.. aranžuotė nieko, dainos parinkimas geras, Mantas Karpočius puuuuikiai dainuoja, nu bet ką ten choras be žiopčiojimo daro nesuprantu.. Tai jeigu tokie jie geri, kas nors solo iš jų padainuoja, pažiūrėsim.. Niekaip man neeina suvokt, kas gali už juos balsuot.. Sekantis pasirodymas buvo Kauno!  Wowww..tiesiog apšalus buvau, labai įspūdingas ir puikus šou! Ir man nesvarbu, ką sako kiti, kad va , kaunietė, tai kad  ir kaip būtų, vistiek palaikysiu juos. Na, gal iš dalies, bet  choras tikrai stebina! Jie visi labai puikiai dainuoja, visad trykšta energija ir dideliu noru dainuoti! Jie turi kažką toookio, kas užkabina.. :)
 

 Mano vaizdo medžiaga, dalinuooosi!:)

Kitų chorų pasirodymai ne itin sužavėjo, ar labai kaip atkreipė dėmesį. Na, Anatolijaus choras dar visai patiko, rūbai žiauriai faini! Trumputė fotosesija su Anatolijum, juk reikėjo įsiamžint prie toookių rūbų. Ir dar vienas choristas kartu panoro pasifotkint, aš juk visad mielai pasifotkint sutinku! :D
 

Niekad negalvojau, kad man visgi šitaip labai patinka Alexander Rybak, jis taip gražiai dainuoja, ir toks toks mielas. Paprastas labai. Aš buvau paparacis :D 

telikiukas :D
Komisija ir vedėjai:)
Indigo su Rybaku fotkinasi:)
Jis nerealus!!! Dominykas Vaitiekūnas- Nerimantas iš Pachmielų kaimo :D
prezidiumas :D

saldainiukas..

Mylimiausi!:) o ir mane kaip myli jie :))
Niekad nemaniau, kad teks šalia stovėt, juolab, kad išgirsiu iš jo tieeeek daug komplimentų, ko jis nei vienai kitai tiek nesakė :D Mielaaaas žiauriai! :)
Kauno Studentiškasis choras!
Paparaciai puola net ir parašiuko laukiant, Pamatė Rybakas, kad fotkina, sako man, žiūrėk, fotografuoja! :D
Nainainai, Rybakas sakė kad mano vardas nuostabus ir man labai tinka! Ir dar, man  nupiešė širdutę, kai kitoms smailus, jeaah :D Insimylėėėjau.

1 komentaras:

  1. Aš irgi gavau širdelę prie autografo,o mano draugė buvo asmeniškai Alex paskelbta šauniausia fane,taip kad nesipūsk labai :-D

    AtsakytiPanaikinti